• Úvod
  • O společnosti
  • Služby
  • Reference
  • Naše výhody
  • Kontakt
  • O společnosti

    Design4net je od roku 2012 novou značkou společnosti RIX, s.r.o.
    Tento název pro grafické a internetové služby, jimiž se léta zabýváme,
    jsme zvolili v rámci inovační strategie, která má jasně profilovat a oddělit jednotlivé specializace naší firmy.


    Ta vznikla v roce 1999 původně jako vydavatelská a na trh vstoupila měsíčníkem pro podnikatele a manažery. Časopis se jmenuje Prosperita a vychází s přílohou Prosperita Madam Business.

    Ve snaze využít potenciál celého týmu, který sestává nejen z novinářů, obchodníků, ale také grafiků, programátorů a v neposlední řadě odborníků na komunikaci, jsme se rozhodli nabídnout širokému spektru klientů, s nimiž spolupracujeme, i další služby. Vedou ke komplexní obsluze zákazníka, což považujeme za přednost našeho komorního, tím více však kreativního kolektivu.

    Tak se staly významnou součástí naší činnosti práce grafické a programátorské, které jsou vedené zkušenými projektovými manažery. Toto zaručuje úspěšný výsledek pro klienta, kterého nezajímají detaily, ale přínosnost pro jeho konkrétní podnikání.

    Dokážeme navrhnout logo včetně manuálu firmě, instituci i živnostníkovi, nebo jakémukoli dalšímu subjektu, který buduje svou identitu, značku, marketing nebo se k tomu právě chystá.

    Pro řadu klientů jsme připravili webové stránky, které umíme vytvořit na klíč včetně struktury, přípravy textů, grafiky, programování, webhostingu a správy.

    Dokážeme vyrobit newsletter, inzerát, banner, atraktivní vizitky, dopisní papíry, originální novoročenky, produktové listy, firemní prezentace jakéhokoli rázu.

    Jsme kreativní tým se smyslem pro praktické využití myšlenky, dokážeme navrhnout a dotáhnout do konce reklamní kampaň, mediální internetovou prezentaci, profesionální provedení dílčích činností jako je fotografování, copywriting aj.

    Řada klientů se vrací, s mnohými se vyvinula dlouhodobá a přátelská spolupráce.

    Naším benefitem je vstřícnost a snaha přesně pochopit klientovy potřeby a nabídnout i něco více: trvalou péči, která se posléze vyplatí nejen ve výsledku, tedy vnímání veřejností, ale také v nákladech na celkově poskytnuté služby, které se stávají trvalou spoluprací mnohem efektivnější, zejména šetří navzájem čas.

    Je na nás spolehnutí a potěší nás, pokud dobře poradíme.

    PhDr. Eva Šimková, jednatelka RIX, s.r.o.


    Reference

    SOKGOROPLUS s.r.o.Nanopharma, a.s.Michal ČervenkaHotel AXA 1932Vegacom a.s.AVCUSindatznačka Česká kvalitaTomáš KrejčíkNadační fond Dotekkrajane.orgSinBio, s.r.o.EUROREVITNanopharma, a.s.Vegacom, a.s.